TUI Travel A ȚEPUIT CINCI familii de clujeni la un sejur în Bulgaria. Atitudine de TUI: Clienții țepuiți să facă presiune la recepție. Dacă și TUI Travel a ajuns să dea țepe în turismul românesc, înseamnă că a venit Sfârșitul Lumii

Cinci familii de clujeni, care au plătit peste 1000 de euro fiecare pentru un sejur la Kaliakra Balas, din Nisipurile de Aur, Bulgaria, și-au luat țeapa vacanței în momentul în care, ajunși la spațiul de cazare, au obserat că primesc lucruri total dferite față de ceea ce au plătit.

Una dintre familii ne-a sunat la redacție chiar duminică să ne spună că agenția autorizată de marele concern TUI la Cluj nici măcar nu le răspunde la telefon:

“Noi am plătit pentru o cameră frumoasă, nu pentru o cameră la mansardă, la Dracu în Praznic. Este atât de cald în ea, încât am fost nevoiți să lăsăm încontinuu aerul condiționat pornit și fetița mea minoră a făcut deja infecție urinară. Cel mai deranjant lucru este că, duminică, agenția TUI Travel nu ne-a răspuns la telefon și nu am găsit nici o modalitate de contact pentru starea noastră, pentru a ne spune problema. Este absolut înfiorător acest gând, fiindcă puteam avea urgențe și mai mari, sau puteam să avem o stare de pericol. Când, în sfârșit, au răspuns în ziua de luni, adică astăzi, nu ne-au rezolvat problema, ba, din contră, ne-au îndemnat să mergem dimineață și să fim mai fermi cu cei de la recepție. Adică cum se poate așa ceva, ce treabă au cei de la recepție? Nu de aceea am luat agenție de voiaj ca să livreze ceea ce am plătit? Încă o mică golăneală este faptul că, deși am achitat încă din țară șezlongurile, ca să nu le mai plătim acolo, ele trebuie plătite din nou”, ne-a declarat R.V., una dintre clujencele dezamăgite de atitudinea TUI Travel.

Am încercat să contactăm din partea ziarului agenția TUI Travel din clădirea The Office. Cu un profesionalism debordant, niște domnișorici înțepate ne-au pus să ne recomandăm de trei ori, după care ne-au închis telefonul.

Adauga comentariu