PubliNews

Timpul de așteptare la call center este prezentat live pe siteul BT

Persoanele care doresc sa ia telefonic legatura cu echipa BT Customer Care & Contact Center pot afla in prealabil de pe siteul bancii, pe pagina BT Help, in timp real, timpul mediu de asteptare.

Echipa de la call center este linia intai in relatia cu clientii care iau legatura cu BT, inclusiv pentru a aplica pentru amanarea ratelor, facilitate de care pot beneficia persoanele afectate de actualul context social si economic:

Aceasta perioada inseamna pentru call center, in medie, 20.000 de apeluri telefonice/zi, de doua ori mai multe decat de obicei. Pana recent, media a fost de trei ori mai mare.
Perioada de asteptare pentru a intra telefonic in legatura cu unul dintre colegii nostri a crescut de aproximativ trei ori. Convorbirile cu clientii dureaza mai mult deoarece clientii au nevoie de mai multe detalii si suport.
Echipa este pe baricade 24h/7.

Apelul telefonic este principalul canal de comunicare ales de clientii BT cand iau legatura cu echipa Call Center. Aceasta ofera asistenta si prin alte doua canale: email (contact@btrl.ro) si video chat (pentru NEOclienti).

Altenativele pentru informare de la distanta sunt urmatoarele: 

Siteul bancii;
Intreb BT, platforma cu intrebari si raspunsuri despre produse si servicii BT;
Pagina BT Help, unde sunt prezentate toate solutiile de self-banking: chatboti, aplicatii, bancomate multifunctionale.

Banca Transilvania a anuntat in martie a.c. ca statusul solicitarilor de amanare a ratelor este prezentat pe siteul bancii, asa incat clientii pot afla numarul de solicitari, de solutionari, dar si numarul de raspunsuri pozitive si negative. Din cele peste 29.000 de solicitari care sunt la zi au fost solutionate pana acum peste 25.000, pentru 95,5% raspunsul BT fiind pozitiv.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *