Jos palaria

NTT Data Romania a publicat un nou raport CSR. Si are ce sa arate in el

Implicarea unei companii o data pe an in sustinerea unei actiuni de responsabilitate sociala e un lucru de apreciat. Dar cand o companie face din CSR o miza, atunci lucrurile stau altfel, atunci compania se transforma in actor al comunitatii contribuind la ameliorarea nevoilor ei. NTT DATA Romania a lansat ieri un nou Raport CSR. E printre putinele companii clujene care face asta. Si aici nu ne referim la transparenta, fiindca aici NTT DATA Romania bate toate firmele de IT, tinand conferinte de presa. Ci la faptul ca are ce arata in acest raport. Cele 56 de pagini arata cat de mult a evoluat ca prezenta in Romania compania NTT DATA.

 

Daniel Metz, CEO, a insistat ca NTT DATA Romania sa isi creeze propria sa strategie de responsabilitate sociala.

„Este o companie care promovează Excelenţa, Calitatea, Profesionalismul şi Performanţa în sfera tehnologiei digitale dusă până la Perfecţiune. Fundamentul unor asemenea atuuri e dat de calitatea specialiştilor pe care compania îi recrutează, la intervale regulate de timp, dintr-un mediu al comunităţilor diverse care trăiesc în acest oraş şi nu numai (comunităţi etnice, confesionale, culturale, profesionale, academice).

Interesul NTT DATA este să devină un reper, o placă turnantă în jurul căreia să se polarizeze elitele din toate aceste comunităţi diverse prin colaborare în proiecte comune.

Proiecte diverse cu segmente diverse înseamnă o Poartă deschisă spre Viitor. NTT DATA este Viitorul, deci o strategie sustenabilă pe termen lung presupune punţi complexe de legătură între un Reper care are ca şi target Perfecţiunea în sfera Performanţei profesionale (NTT DATA) şi celelalte segmente ţintă din cadrul comunităţii. NTT DATA Romania va continua să-şi asume, cu responsabilitate, rolul său de Intercommunity Bridge, promovând propria viziune care se bazează pe cinci piloni fundamentali:

1. Dezvoltare profesională care să ofere competenţe de bază pentru oricare industrie

2. Dezvoltare tehnică şi personală

3. Performanţă în sfera tehnologiei digitale şi a inteligenţei artificiale

4. Conectare constantă la imperativele comunităţilor locale pe principiul Comunicare-Feedback

5. Dezvoltare sustenabilă prin implicare în valorificarea potenţialului uman şi a patrimoniului cultural de pe plan regional şi naţional deopotrivă. Este motivul pentru care NTT DATA Romania reprezintă mai mult decât un reper de bază în lumea inteligenţei digitale. Este motivul pentru care, aici aproape sau departe de noi, Generaţia NTT DATA Romania este deja Viitorul. 

 

Parteneriatul cu cele mai importante foruri culturale, conectarea cu mediul universitar şi preuniversitar, parteneriatul cu comunitatea medicală, susţinerea pe care brandul NTT DATA o oferă pentru promovarea ideii de Comunitate Verde, implicarea în susţinerea sportului şi a brandurilor sportive de tradiţie, colaborarea şi parteneriatul cu comunitatea cercetătorilor, toate acestea nu sunt doar directii strategice puse pe o foaie intr-un birou pompos, ci realizari. 

Jos palaria, NTT Data Romania!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *