Din oras

Mincinosii de la SHARE ne cred prosti! Tare bine ar prinde o cura de DNAmicina in dosul slaninarilor de la Federatie! Domnule Boc, de ce legitimati brasoavele lui Vlad Pop, Dianei Apan si Mihaelei Savin?

Intr-un drept la replica penibil, slugile politice de la SHARE sustin ca Ziar de Cluj minte cand afirma ca s-a facut o alocare de aproape un milion de euro pentru PFA-ul nemtesc. Agramatii de la SHARE condusi de agramatul-sef Vlad Pop ne cred prosti.

Zic ei in dreptul la replica urmatoarele:

” afirmația „Am descoperit ca au dat UN MILION de euro bani publici unui
PFA nemtesc!” este întru totul falsă. Alocarea municipalității clujene a
fost de 1,8 milioane de lei pentru acest proiect, deci cca. 400.000 euro.

Aceasta este suma care a fost plătită firmei care s-a ocupat de booking-ul
artiștilor Avicii și David Guetta, așa cum se poate vedea clar din datele
publicate de Federația SHARE pe SEAP conform procedurilor legale, precum
și din Hotărârile de Consiliu Local corespunzătoare și nicidecum „un
milion de euro bani publici”. Afirmația dvs. din titlu este una mincinoasă, care
induce în eroare opinia publică”.

 

Gusterii de la SHARE considera ca suntem prosti si nu ne putea uita putin pe SEAP. Dragi cititori, ca sa fie clar, suma finala pe care SHARE a acordat-o catre PFA-ul nemtesc este de 4 068 000 RON fara TVA, asa cum arata inscrisurile de pe SEAP. Asa cum puteti citi mai jos.

 

Slugile de la SHARE sunt incoltite. Credeti, voi, slugilor, ca puteti arunca praf in ochi spunand ca s-au dat numai 400 de mii de euro cand noi stim ca SUMA FINALA va fi de PESTE 900 000 de euro? Nu va e rusine?

Minciunile astea nu pot fi eradicate decat de niste procurori. Sa speram ca vor fi de la DNA si ca vor fi niste procurori neimpresionabili. 

 

Secțiunea I: Autoritatea contractantă

I.1) Denumire, adrese și punct(e) de contact

Federatia Share Cluj-Napoca
Vlad Pop
Str. Miko Imre nr. 10, ap. 61 Cluj-Napoca 400499 ROMÂNIA
T: +40 754399474 
Adresă (adrese) Internet:
Adresa generală a autorității contractante: www.cluj2015.ro

I.2) Tipul autorității contractante

Altele: federatie

I.3) Activitate principală

Recreere, cultură și religie

I.4) Atribuirea contractului în numele altor autorități contractante

Autoritatea contractantă acționează în numele altor autorități contractante: nu

Secțiunea II: Obiectul contractului

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea atribuită contractului

Servicii de recreere (artistice) ce includ prestatia live a minim 2 artisti recunoscuti la nivel mondial

II.1.2) Tipul contractului și locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor

Servicii
Categoria de servicii nr 26: Servicii recreative, culturale și sportive
Locul principal de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare: Municipiul Cluj-Napoca.
Cod NUTS
RO113 Cluj

II.1.4) Descrierea succintă a contractului sau a achiziției/achizițiilor

Servicii de recreere (artistice) ce includ prestatia live a minim 2 artisti recunoscuti la nivel mondial – DJ muzica electronica cu minim de cerinte stabilite prin caiet de sarcini.

II.1.5) Clasificare CPV (Vocabularul comun privind achizițiile publice)

92000000 Servicii de recreere, culturale şi sportive
s

II.1.6) Informații despre Acordul privind achizițiile publice (AAP)

Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile publice (AAP): nu

II.2) Valoarea totală finală a contractului sau a contractelor

II.2.1) Valoarea totală finală a contractului sau a contractelor

Valoare: 4 068 000 RON
Fără TVA

Secțiunea IV: Procedură

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Negociere cu publicarea unei convocări la licitație

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Cel mai mic preț

IV.2.2) Informații despre licitația electronică

S-a organizat o licitație electronică: nu

IV.3) Informații administrative

IV.3.2) Publicare anterioară privind același contract

nu

Secțiunea V: Atribuirea contractului

Contract nr: DG141110-07

Denumire: Servicii de recreere ce includ prestatia live a minim 2 artisti recunoscuti la nivel mondial

V.1) Data deciziei de atribuire a contractului:

11.12.2014

V.2) Informații privind ofertele

Numărul de oferte primite: 3

V.3) Numele și adresa operatorului economic în favoarea căruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului

European Event Service
Troisdorf Troisdorf 53842 GERMANIA

V.4) Informații privind valoarea contractului

Valoarea totală finală a contractului:
Valoare: 4 068 000 RON

Fără TVA

V.5) Informații privind subcontractarea

Este posibilă subcontractarea: nu

Secțiunea VI: Informații complementare

VI.1) Informații despre fondurile Uniunii Europene

Contractul se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: nu

VI.2) Informații suplimentare:

Contractul are doua parti: partea de rezervare (reservation fee) ce reprezinta 50 % din valoare si care a fost achitata la semnare contract; partea de 50 % ramasa va fi achitata la organizarea evenimentului.

VI.4) Data expedierii prezentului anunț:

6.1.2015

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *