In vizor

Angajări la Consiliul Judeţean Cluj. La vremuri noi, tot noi

Consiliul Judeţean Cluj organizează un nou concurs de angajare în vederea completării grilei de salariaţi ai Direcției de Administrare și Exploatare a Stadionului ”Cluj Arena”. După ce  în luna decembrie au fost încadrate în muncă 14 persoane, la sfârşitul acestei luni schema de personal va fi completată cu încă 12 posturi. 

În 9 noiebrie pe site-ul CJ Cluj era postat anunţul privind procedura de organizare a  concursului de recrutare a viitorilor noi angajaţi ai Direcției de Administrare și Exploatare a Stadionului ”Cluj Arena”. După selecţia de dosare şi interviu, candidaţii declaraţi admişi au susţinut proba scrisă chiar în ziua în care majoritatea cetăţenilor se bucurau de cadourile aduse de Moş Nicolae. În urma anunţării rezultatelor concursului au fost admise 14 persoane printre care se regăsesc foşti angajaţi ai societăţii falimentată, Cluj Arena. La vremuri noi tot noi.

Astfel au fost încadrate, în noua structură înfiinţată cu scopul de a adminsitra bijuteria judeţului, stadionul Mircea Luca, 14 persoane. Posturile ocupate au fost cele de paznic, electrician, instalator,  inspector de specialitate (economic), inspector de specialitate (tehnic)  precum şi director general.

Aşa cumm era de aşteptat postul de director a fost adjudecat de către fostul manager general al falimentarei societăţi Cluj Arena,  Radu Raţiu. Acesta a obţinut la testele din  luna decembrie, 73.33 de puncte la proba scrisă şi 92 de puncte la interviu, fiind desemnat astfel noul director al Direcţiei de Administrare şi Exploatare a Stadionului “Cluj Arena”.

În această lună, mai exact în 25 ianuarie, pentru completarea schemei de personal cu încă 12 posturi,  pentru o bună şi fructuoasă administrare a stadionului se va organiza o nouă selecţie de personal. 

“În data de 25.01.2017 ora 12:00, la Stadionul Cluj Arena, Aleea Stadionului nr. 2, Tribuna I, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următoarelor posturi contractuale din cadrul Direcţiei de Administrare şi Exploatare a Stadionului “Cluj Arena”: un post inspector de specialitate gradul II, 2 posturi inspector de specialitate gradul debutant, 1 post inspector de specialitate, gradul debutant , 2 posturi referent, treapta IA,  1 post referent, treapta I, 1 post referent,treapta II, 2 posturi referent debutant, 
2 posturi de îngrijitor şi 2 postruri de paznic”, se arată în anunţul postat pe site-ul instituţiei.

Potrivit cerinţelor, candidaţii pentru posturile de inspectori de specialitate trebuie să deţină studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în: ramura de ştiinţă (ştiinţe economice-ştiinţe juridice) ţi să aibă  o vechime în specialitatea studiilor de minim un an.

Societatea Cluj Arena cea care s-a ocupat de buna funcţionalitate a stadionului a fost băgată în faliment prin votul consilierilor judeţeni care au decis retragerea societăţii  administrării stadionului începând din 1 decebrie 2016. Societatea a acumulat datorii la bugetul local de peste 14 milioane de lei ca urmare a faptului că nu a fost plătit impozitul pe clădire. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *