Sesizările clujenilor privind deșeurile care nu sunt ridicate la timp, ignorate de Primărie

Un coș de gunoi stradal a zăcut plin de gunoaie, care apoi au căzut și pe trotuar, mai bine de o săptămână. Sesizările clujenilor de pe platforma de sesizări a Primăriei au rămas fără răspuns. Firma de salubritate a luat atitudine abia când un clujean s-a plâns pe pagina de Facebook a primarului. Acesta chiar a sugerat să fie închisă platforma dacă tot e inutilă.

”Și pe MyCluj sunt 3 reclamatii cu privire la acelasi cos de gunoi, care se pare ca deranjeaza pe toata lumea, doar pe cei de la primarie nu. Puteți sa le spuneți sa închidă aplicația MyCluj, sa postezi pe pagina Dvs, e mai eficient. O zi bună”, a transmis clujeanul.

De altfel, doar trei seziări venite din partea clujenilor în ultima lună, privind firmele de salubritate care nu își desfășoară activitatea așa cum ar trebui, au fost soluționate. Clujenii sunt informați că firmele de salubritate primesc amenzi

”Sesizarea d-voastra s-a transmis operatorului pentru interventie si respectarea graficului de ridicare a deseurilor. Totodata, va comunicam ca sesizarea d-voastră a fost transmisa in consultare Direcției Generale Politia Locala, pentru luarea măsurilor care se impun, inclusiv aplicarea de sancțiuni, conform legislației in vigoare, pentru verificarea modului în care operatorul de salubritate si populația respectă regulile”, potrivit reprezentanților Primăriei.

Fie primăria a decis să îi ignore pe clujeni, fie nu mai are pârghii pentru a determina firmele de salubrizare să își facă datoria. Boc a declarat la fiecare intervenție la radio că este nemulțumit de firmele de salubritate care sunt amendate periodic. Boc susține că soluția privind rezilierea contractelor nu pare a fi o variantă deoarece până la finalizare unei noi licitații nu ar mai avea cine să adune gunoaiele. Boc ar trebui însă să găsească o rezolvare, deoarece zilnic apar clujeni nemulțumiți, iar amenzile nu pare să le determine pe firme să își facă treaba mai bine.

Adauga comentariu