Se schimbă operatorul de transport pe ruta Turda-Cluj. Majoritatea șoferilor de la Fany vor lucra cu Autotrust. Popovici: „Avem 14 microbuze noi!”

Firma lui Ștefan Cadar își încheie astăzi activitatea pe traseele Turda-Cluj, după ce cursele au fost atribuite celor de la Autotrust Corporation (firmă din grupul Alis, patronată de consilierul județean Alin Popovici). 

Săptămâna această, Consiliul Județean Cluj a aporbat Proiectul de Hotărâre care valida Autotrust Corportation ca și câștigătoarea a mai multor trasee de transport de pe raza județului Cluj (Turda-Cluj, Turda-Călarași, Turda-Moldovenești și Turda-Mihai Viteazu). 

„În şedinţa de atribuire din data de 19.11.2018 traseele: Traseu 153: Turda  –  Feleacu  -  Cluj  Napoca/At.Fany Prestări Servicii (34km), Traseu 154: Turda – Ceanu Mic - Aiton (18km), Traseu 155: Turda – Copăceni (5km), Traseu 160: Turda – Mihai Viteazu - Cornești (13km), Traseu 161: Turda – Mihai Viteazu - Cheia (11km), Traseu 162: Turda – Bogata - Călărași (17km), Traseu 163: Turda –  Moldovenești - Bădeni (24km), Traseu 164: Turda – Moldovenești - Podeni (31km), au fost atribuite operatorului de transport Auto Trust Corporation S.R.L., desemnat câştigător în urma acestei licitaţii.”, se arată în decizia CJ Cluj.

Potrivit celor de la Alis, Autotrust Corporation are în flotă 14 microbuze noi. Majoritatea dintre acestea vor opera pe traseul Turda-Cluj. Cei de la Autoritatea Rutieră Română au eliberat deja licențele de transport pentru microbuzele de la Autotrust și începând cu 1 decembrie, cei de la Fany Prestări Servicii vor ieși de pe respectivele rute, acestea urmând să fie operate exclusiv de firma membră a brandului Alis. Totodată, majoritatea șoferilor de la Fany se vor muta la Alis, pentru că, la ora actuală, Fany Prestări Servicii nu îi pot muta pe alte rute. Mai mult, conducerea le-a trimis angajaților mai multe mesaje prin care le cereau să intre în șomaj și să aștepte până la noi reglementări. 

„Revenim în forță, cu o flotă performantă. Pe traseele Turda-Cluj vom opera cu 25 de microbuze și autocare (pentru orele de vârf), iar pe traseele din mediul rural vom relua programul de circulație (care între timp se diminuase considerabil) și vom funcționa cu 10 microbuze și autobuze. Această licitați am obținut-o prin decizie judecătorească. În 2016, când s-a refăcut licitația, anumite persoane nu au luat în calcul vechimea firmei pe aceste trasee și de aceea am pierdut. Lucrurile s-au reglementat acum. Mai avem un proces cu Consiliul Județean Cluj prin care cerem despăgubiri. Acel dosar a fost suspendat până la soluționarea dosarului cu refacerea licitației. Nu este vina celor de la Fany, ci a celor care refăcut licitația, atribuind licențele noastre de transport, altor firme”, a declarat pentru Ziar de Cluj, la scurt timp de la câștigarea licitației, directorul Alin Popovici.

Adauga comentariu