Primaria da 300.000 de lei pe publicitate

Municipalitatea scoate din nou la licitatie serviciile de publicitate. La fel ca data trecuta suma oferita este de 300.000 de lei. In urma procedurii de achizitie se va incheia un acord-cadru valabil 2 ani.

Primaria Cluj-Napoca a lansat astazi licitatia pentru serviciile de publicitate. Doritorii pot depune oferte pana in 8 ianuarie, iar criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut. Ultimul acord-cadru a fost incheiat in aprilie 2013 cu Amprenta Advertising, tot pentru o perioada de doi ani pentru 96.280 de lei.

Potrivit caietului de sarcini oferta trebuie sa cuprinda un cotidian local, un cotidian national, ziare online care sa publice anunturi publicitare din partea Primariei. In cazul publicatiilor online pe langa machete se vor publica si advertoriale “vizibile pe prima pagina (top-page) pastrat cel putin 3 zile pe pagina sau minim 100.000 de afisari (in functie de oferta financiara mai convenabila)”. Se vor realiza minim 1 si maxim 30 de advertoriale.

De asemenea se cere realizarea de spoturi audio si spoturi video, iar in cazul campaniilor publicitare”difuzarea va cuprinde toate mijloacele mass-media locale de pe piata la momentul respectiv (presa scrisa, presa on-line, audio si video)”. Se vor realiza minim o campanie, maxim 12 campanii de presa.

„Se vor tine cont, la campaniile de presa, de urmatoarele publicatii: Presa scrisa: Făclia , Monitorul de Cluj, Ziua de Cluj, Szabadsag, Kronika, Adevărul, Gazeta de Cluj, Transilvania Reporter, România Liberă Publicaţii online locale: Citynews.ro, Stiridecluj.ro, cluja-m.ro, clujtoday.ro, actualdecluj.ro, ziardecluj.ro,voceatransilvaniei.ro, monitorulcj.ro, ziuadecj.ro, napocanews.ro Radio: Kiss FM Cluj, Pro FM Cluj, Radio Impuls, NapocaFM, Radio Transilvania, Radio Renaşterea, Radio Paprika, Radio Cluj, Magic FM, Radio 21”, se arata in caietul de sarcini.

Adauga comentariu