Din oras

O singura oferta pentru serviciile de publicitate licitate de Primarie

S-a depus o singura oferta pentru serviciile de publicitate scoase la mezat de Primaria Cluj-Napoca pentru urmatorii doi ani. La fel ca data trecuta suma oferita este de 300.000 de lei. In urma procedurii de achizitie se va incheia un acord-cadru valabil 2 ani.

Unicul ofertant a fost societatea Selmaco International, care a propus suma de 228.700 de lei. Societatea infiintata in 2005 ii are ca asociati pe Decebal Cotoc, Codruta Kali si Mihaela Vancea. In 2013 firma a avut o cifra de afaceri de aproape 564.000 de lei si un profit de peste 80.000 de lei.

Potrivit caietului de sarcini oferta trebuie sa cuprinda un cotidian local, un cotidian national, ziare online care sa publice anunturi publicitare din partea Primariei. In cazul publicatiilor online pe langa machete se vor publica si advertoriale “vizibile pe prima pagina (top-page) pastrat cel putin 3 zile pe pagina sau minim 100.000 de afisari (in functie de oferta financiara mai convenabila)”. Se vor realiza minim 1 si maxim 30 de advertoriale.
De asemenea se cere realizarea de spoturi audio si spoturi video, iar in cazul campaniilor publicitare”difuzarea va cuprinde toate mijloacele mass-media locale de pe piata la momentul respectiv (presa scrisa, presa on-line, audio si video)”. Se vor realiza minim o campanie, maxim 12 campanii de presa.
Ultimul acord-cadru a fost incheiat in aprilie 2013 cu Amprenta Advertising, tot pentru o perioada de doi ani pentru 96.280 de lei.

Foto: ziuadecj.realitatea.net

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *