Reportaj

Mirela Grindean, creatoarea NANI – pijamale la borcan

In urma cu mai bine de un an, Mirela Grindean a creat brandul NANI – Night after Night Indispensable. Iubitoare de frumos si de culoare si pasionata de creatie vestimentara, clujeanca a dorit sa ofere prin articolele sale o adevarata experienta pentru cei care le poarta. NANI inseamna pijamale vandute la borcan, vesele si jucause, realizate din fibre naturale, cu adevarat indispensabile.l

Mirela Grindean este, prin natura profesiei, tehnician dentar, iar aproape patru ani a lucrat intr-un cabinet stomatologic din Milano. Acolo s-a indragostit pentru prima data de curentul vintage: colinda magazinele si buticurile in cautare de haine, genti sau accesorii. A fost intotdeauna o calatoare. S-a amorezat de Italia, de Milano, de oamenii de acolo, de cultura lor. Viata a adus-o, insa, din nou in Cluj-Napoca, orasul ei natal, dar a inghesuit intr-o valiza si pasiunea pentru acest curent si a incercat sa-l impartaseasca si celor de aici. Asa a inceput Targutu’ Vintage, un eveniment deja cu traditie, care aduce laoalta piese unicat, creatori de bijuterii sau de incaltaminte deosebita, altfel spus lucruri cu poveste.

NANI s-a nascut in urma cu un an, iar click-ul s-a produs in momentul in care si-a dat seama ca oferta de pe piata pijamalelor este foarte limitata.

„Vorbeam cu prietenele mele, care tot timpul spuneau ca este foarte dificil sa iti gasesti pantaloni de pijama, sa fie haiosi, draguti, sa satisfaca dorintele fetelor, in special”.

Asa a inceput Mirela Grindean sa realizeze primele pijamale. Erau botezate in fel si chip, somnorei, lenevei, si s-a ajuns la NANI.

NANI inseamna Night after Night Indispensable, inseamna pijamale pe care le poti purta nu doar in pat, ci si pe strada. Creatiile Mirelei sunt indispensabile, fara ele nu prea poti. Ele pot fi purtate si pe strada, la fel ca si acasa. Deja clientele ei fac acest lucru.

Pijamale la borcan

Primele articole NANI au aparut in urma cu un an. Sunt jucause, colorate, realizate din materiale de calitate,aduse din tari ca Olanda, Italia sau Ungaria.  

„Sunt adepta culorilor foarte vesele, acest lucru ma reprezinta in pimul rand si se vede si in ceea ce fac”, spune creatoarea. Iar produsele ei sunt vandute intr-un mod mai inedit, la borcan.

Nu sunt prduse de serie, sunt pijamale de design, iar ceea ce urmareste creatoarea lor este ca cei care le poarta sa se simta confortabil in ele. „Tin foarte mult la asta. De aceea folosesc materiale foarte atent alese, folosesc doar fibra naturala”

NANI se adreseaza atat adolescentelor, tinerelor, cat si persoanelor mai in varsta, iar preturile sunt accesibile, asemanatoare produselor din magazine, insa de o calitate net superioara acestora. Spre exemplu, o pijama din pantaloni lungi costa 55-60 de lei, iar din pantaloni scurti, 35-50 de lei.

NANI este un brand crescut de la zero, lucru deloc usor pentru un antreprenor.

„Este destul de greu la noi, nu este imposibil, dar nici usor. Toate satisfactiile sunt mai mari in momentul in care ajungi sa te cunoasca lumea, dar este destul de greu. Vand exclusiv online si la targuri, deocamdata nu am un magazin de prezentare”, spune ea.

Reintoarcerea in Romania a fost o dezamagire, dintr-un anumit punct de vedere.

„Aici primul raspuns, cand incerci sa faci ceva, este <>, este negativismul specific noua. Pe de alta parte, sunt o fire optimista, si aici se misca lucrurile, Clujul arata putin altfel, insa se misca foarte greu”, spune ea.

„Este foarte dificil si foarte greu sa gasesti oameni atenti si perseverenti, sa gasesti oameni care sa lucreze bine. Am gasit greu colaboratorii potriviti, le-a fost greu sa le explic ca nu conteaza ca este o pijama, trebuie sa fie lucrata impecabil, asemenea unei rochii de seara”.

Totusi, Mirela isi pune sperante in viitor. Planuieste sa vanda pijamalele NANI intr-un concept-store din Bucuresti, cu haine de designeri, si urmeaza sa lanseze o linie de lux, exclusiv din matase naturala. De asemenea, va realiza si o colectie din dantela pentru NANI.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *