Ministerul Fondurilor Europene comandă, pe perioada stării de urgență, publicitate în valoare de două milioane de lei!

Ministerul Fondurilor Europene, condus de Ioan Marcel Boloș (FOTO), a comandat publicitate în valoare de aproape două milioane de lei de la firma Complete Media Grup SRL. Comanda s-a realizat săptămâna trecută în data de 20 martie sub forma ”Producție și difuzare materiale aferente campaniei de comunicare pentru promovarea oportunităților de finanțare”. 

Relația dintre Ministerul Fondurilor Europene și firma Complete Media Grup SRL s-a realizat prin semnarea unui contract de tip acord-cadru în valoare totală de 14 milioane de lei. Compania a lucrat pentru promovarea LIDL, G4S și Romexpo, dar și pentru alte firme mai mici. 

Despre contractul respectiv au scris și cei de la G4Media în toamnă, când a avut loc o altă comandă în valoare de 12 milioane de lei pentru producția și difuzarea pentru 50 – 100 spoturi animate 3D de aproximativ 30 de secunde, adică o campanie similară cu cea de la începutul anului care a avut-o ca personaj principal pe Gianina Corondan și care a fost difuzată până la saturație pe posturile de televiziune.

Cei de la Complete Media Grup se prezintă ca fiind o firmă înființată în 2004, care a avut o cifră de afaceri declarată în 2018 de 3.788.398 lei. 

Iată istoricul comenzilor făcute de Ministerul Fondurilor Europene către Complete Media Grup SRL, în baza acordului cadru (click pe foto pentru rezoluție full): 

Adauga comentariu