Afacerea zilei

La Transilvania Post luna decembrie incepe cu un cadou pentru clienti: se extinde zona de livrare pentru serviciul Prima Ora

Transilvania Post este una dintre cele mai serioase si rapide firme de curierat regionale. De ce? Pentru ca inca din 2009, Transilvania Post si-a propus sa fie un serviciu de curierat rapid. Rapid! In momentul de fata rapiditatea nu e doar un concept, este un principiu, este una dintre caracteristicile de baza ale Transilvania Post, livrarile facandu-se in fiecare dimineata intre orele 8-11.

“Desi avem acoperire regionala, doar Transilvania, am reusit sa aducem un termen de comparatie solid pentru clientii pe care ii avem in portofoliu. Ei vad fizic, palpabil ce inseamna rapid pentru noi. In sfera serviciilor nu poti cuantifica, masura, cantari asa cum faci cu marfa. De aceea, serviciile de calitate sunt cele care se remarca”, subliniaza Sebastian Naghi, reprezentantul Transilvania Post.

Livrarile matinale se desfasoara doar in orasele mari si resedintele de judet, momentan. Din dorinta de a le oferi mai mult clientilor existenti, echipa Transilvania Post largeste aria de acoperire a livrarilor fara costuri suplimentare cu 20 de kilometri in jurul fiecaruia dintre aceste orase.

1 Decembrie este data la care va fi introdus serviciul.

“Luna cadourilor incepe curand, iar noi am considerat un moment propice aceasta perioada. Urmeaza perioada sarbatorilor, se fac multe cumparaturi online, oamenii au de trimis si de primit pachete. Si nu vrem sa se cramponeze sau sa plateasca in plus pentru cativa kilometri, daca stau in zonele limitrofe. Competitorii nostri au deja un astfel de serviciu. Doar ca se taxeaza suplimentar. Noi am vrut sa venim cu acest serviciu absolut gratuit pentru clientii nostri si am ales sa li-l facem cadou acum”, completeaza Sebastian Naghi.

Acesta marturiseste ca exista deja clienti care au ales compania datorita recomandarilor. Si recunoaste ca o recomandare este cel mai frumos cadou pe care il pot  primi membrii echipei Transilvania Post.

Atunci cand astepti un pachet, esti oarecum legat de adresa la care trebuie sa il primesti. Ei, bine, nu oricine isi permite sa isi primeasca pachetele la serviciu sau sa stea o jumatate de zi acasa pentru a astepta curierul. Asta e valabil in cazul persoanelor fizice.

Iar in cazul companiilor, cel mai bun exemplu este cel oferit de directorul de vanzari. “Ai masina in service, piesa vine prin curier din depozit. Daca piesa ajunge dimineata devreme, ai toate sansele sa iti iei in aceeasi zi masina, poate chiar inainte de pranz. Daca piesa ajunge la 4 dupa-masa , masina e operativa cel mai devreme ziua urmatoare la pranz,asta inseamna modificari la ruting-ul zilnic, costuri suplimentare, nemultumire din partea clientilor, modificare plan unitate service reparatoare e.t.c, intr-un cuvant: probleme.Toate aceste lucruri se evita printr-o livrare la timp, cat ai clipi”.

Postasul suna de 3 ori, curierul de 10

Procentul de retururi este foarte mic la produsele cumparate online. Asta si datorita faptului ca angajatii sunt dedicati si isi fac treaba pe indelete. “Niciun curier de-al nostru nu suna doar la interfon si pleaca mai departe. Fiecare client in parte este sunat inainte de livrare. La cei care nu raspund sau nu sunt gasiti la domiciliu se revine de doua ori pe zi, timp de cinci zile. Avem un serviciu de urmarire a coletelor foarte bine pus la punct, iar departamentul de relatii cu clientii tine legatura si cu expeditorul, isi face foarte bine treaba”, puncteaza directorul de vanzari.

Extinderea serviciului de livrari matinale a implicat atat marirea flotei auto, dar si numarul de angajati, pentru a acoperi cu aceeasi promptitudine matinala peste 400 de noi localitati.

Regimul de livrare matinala ajunge acum gratuit in peste 400 de noi localitati, aflate in aria de 20 de kilometri in jurul oraselor-resedinta de judet in care Transilvania Post isi desfasoara deja activitatea.

Ce asteptari are compania? Prima pomenita este cresterea satisfactiei clientilor. Pe langa aceasta, si atragerea potentialilor clienti, in special a celor aflati in zonele proaspat intrate in zona de acoperire a noului serviciu gratuit.

Persoane fizice sau juridice, firme mici sau supermarketuri, toti clientii Transilvania Post au avut timp sa isi dea seama de ce Transilvania este zona din tara unde nu sunt probleme cu livrarea. Clujul este de si mai avantajat, aici fiind sediul central si locul in care se sorteaza pachetele. Tocmai de aceea, clientii din Cluj-Napoca profita din plin de programul prelungit de preluare al pachetelor.

Echipa de oameni competenti si seriosi de la Transilvania Post este cea pe mainile carora va puteti lasa cu incredere coletele. Iar destinatarii le vor primi intacte a doua zi dimineata. Devreme.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *