Uncategorized

La ghisee, ca-n transee: Am intalnit si functionari fericiti

Seria aventurilor la ghiseele cele mai utilizate din oras continua. In functie de organizare, comportamentul functionarilor, accesul persoanelor cu handicap, starea toaletelor si a salii de asteptare, fiecare institutie a primit o nota de la 0 la 10. Care este institutia cu adevarat demna de un oras de cinci stele, vom afla impreuna la sfarsitul acestei campanii.

La Centrul de informare pentru Cetateni, cladirea de langa Primarie, stau la coada la orice ora zeci de clujeni. Cu toate acestea, ritmul in care cozile avanseaza e cel mai rapid din oras. Spre deosebire de alte ghisee, unde nu exista numere de ordine si unde oamenii stau ore in sir la cozi infernale, aici lucrurile se misca repede. La intrare, portarul are si rol de „ghid” al cladirii.

„Pentru amenda? Etajul 1, la dreapta. asteptati sa va strige numarul”, ii spune unui tanar, in timp ce apasa cu grija pe aparatul care elibereaza numerele de ordine.

Si la capitolul curatenie, institutia este exemplara. Iar functionarele din spatele geamurilor nu numai ca se misca repede si-ti rezolva rapid problema, dar isi amintesc sa si zambeasca intre timp.

Din pacate, functionarii nu s-au gandit si la persoanele cu handicap, care nu prea au cum sa ajunga la etaj, desi la intrarea in cladire exista o rampa. Tot la capitolul „asa nu” se incadreaza si toaleta, cea pe care institutia o imparte cu Directia de Evidenta a Persoanei. Asa cum scriam intr-un articol precedent, acolo nu ezista sapun, dar sunt mesaje vocationale.

 

  • Organizare: 9,5
  • Comportament: 9,5
  • Conditii persoane cu handicap: 3
  • Sala de asteptare: 9
  • Toalete: 6
  • Media: 7,4

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *