Din oras

La două luni de la deschidere, Podul Porțelanului este plin de gropi

După ce a stat 8 luni de zile închis, vechiul Pod al Porțelanului a fost într-un final redat circulației rutiere. Planul era ca vechiul pod să fie doar pentru pietoni, iar pentru mașini ar fi trebui să se contruiască un pod nou. Doar că, deloc surprinzător, socoteala de acasă nu s-a potrivit cu cea din târg. Când au vrut să demareze lucrările la noul pod, constructorul a descoperit că există un zăcământ de sare care nu permite realizarea noului pod în formula agreată. În ciuda faptului că a existat un studiu de fezabilitate și un studiu geotehnic, viceprimarul Tarcea a susținut că existența acelui zăcământ de sare nu putea fi prevăzută înainte de demararea lucrărilor.

Citește și:

Sarea care a blocat lucrările: studiul geotehnic de la podul Porțelanului sare peste forajele necesare

Aflați în fața unei asemenea provocări, administrația locală a trebuit să își recunoască incompetența, astfel că proiectul pentru un nou pod a fost amânat. În acest timp, vechiul pod a fost redat circulației, atât pietonale cât și auto. Chiar dacă Boc a dat asigurări că acest aranjament este temporar, până la găsirea unei soluții pentru noul pod, ne putem aștepta ca găsirea unei soluții să mai dureze. Între timp, șoferii reclamă că după mai puțin de două luni, carosabilul s-a deteriorat deja, prezentând gropi. Probabil că Diferit a făcut reabilitarea acestui pod sub certitudinea că va fi utilizat doar de pietoni.

”Reparatiile pe podul Portelanului nu s-au finalizat, sunt doar intrerupte pentru modificarea proiectului. Am solicitat constructorului (SC Diferit SRL) sa intervina pentru remedierea degradarilor semnalate de dumneavoastra”; este răspunsul trimis de primăriei sesizărilor făcute de clujeni.

Citește și:

Cea mai scandaloasă ratare a Primăriei din 2019, podul Porțelanului, se va redeschide mâine, pentru a se reînchide în ianuarie

O cascadă de nereguli și o incompetență crasă au determinat apariția unui nou proiect eșuat al administrației locale. Astfel, noul pod este sub semnul întebării, iar vechiul pod a fost reabilitat atât de prost încât carosabilul cedează după două luni. Practic după ce a fost închis opt luni, podul se află în același stadiu, doar că între timp au fost cheltuiți o serie de bani publici și mulți alți bani vor mai fi cheltuiți pentru a acoperi incompetența.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *