La Casa sărbătorește luna îndrăgostiților prin noi produse dedicate lor!

În luna iubirii, La Casa v-a pregătit o serie de bunătăți dulci, numai bune de oferit cadou persoanei iubite. Acestea sunt pregătite din ingrediente naturale, de calitate, cu atenție, pricepere și un strop de dragoste, de către cofetari pricepuți.

Astfel, începând cu 14 februarie veți regăsi în locațiile La Casa o serie de produse de cofetărie în ediție limitată, după cum urmează: biscotto, mousse de ciocolată glazurat, broscuțe, tablete de ciocolată albă cu inimioare, turtă dulce sau mini torturi 3 ciocolate, ce vor putea fi comandate din locațiile La Casa. Toate produsele vor avea ca și cromatică tonuri pastelate de roz, pentru a fii în trend cu sărbătoarea. Dulcele zilei este un ritual ce nu trebuie ratat, cu atât mai mult în zile festive, dedicate iubirii.

Aceste produse vor fi disponibile până în data de 29 februarie, ajutând astfel îndrăgostiții care sărbătoresc Valentine’s Day dar și Dragobetele, să ofere surprize dulci celor pe care îi iubesc.

În plus, o serie de alte noi produse se regăsesc în magazine, după cum urmează: batoane cu caș, Lemon Cookies (fursecuri cu aromă de lămâie)- perfecte pentru a fii împărțite cu cei dragi, Cranț-Cranț ( biscuiți crocanți cu semințe)- o gustare perfectă pentru orice moment al zilei, Tea cookies (fursecuri cu scorțișoară și ghimbir)- care completează perfect o cană de cafea și Sweet & Crunch (foietaj dulce și crocant)- ideal ca și desert sau gustare. Aceste produse gustoase au la bază ingrediente proaspete, de cea mai bună calitate.

Pentru a fii la curent cu noutățile La Casa sunteți invitați să urmăriți activitatea brandului în social media.

Despre La Casa

Portofoliul companiei La Casa cuprinde peste 450 de produse de brutărie, patiserie, cofetărie și gastronomie, toate fiind obținute cu pasiune din ingrediente atent alese, de cea mai bună calitate. 

Acestea sunt puse la dispoziția consumatorilor în 7 județe prin intermediul unei rețele proprii de 35 magazine, 10 restaurante, a diviziei de organizare evenimente, precum și prin colaborarea cu clienți importanți din segmentul IKA.

În 2019 cifra de afaceri a companiei a fost de peste 9 milioane euro, în creștere cu 12% față de anul anterior.

 

 

Adauga comentariu