Rautacisme

Janos Mezei de la Autoworld se apropie de faliment! E atat de sarac, incat ii pune pe aia de la marketing sa cerseasca presei locale articole gratuite despre noul Crafter

Pe cand sa ne apucam si noi de luat pranzul, casuta postala ne-a fost invadata de mailul trimis de Robert Morosanu, specialist marketing la Autoworld, care ne-a dat o veste incredibil de relevanta: ca noul Crafter a sosit la Autoworld unde „poate fi admirat”. Nici nu am apucat sa terminam de citit emailul, ca lacrimi mari de emotie ne-au tasnit din ochi. Soferul nostru, Mihael, s-a prezentat de indata la etaj, la administrativ, si si-a depus cerere de concediu pentru 4 zile. Avea in mana un sac de dormit si niste conserve de la Lidl, precum si un cort.

„Unde mergi, Mihael?”, l-au intrebat colegii de la ziar. „Ma duc la Autoworld, vreau sa admir noul Crafter, vreau sa stau 4 zile si sa il vad si sa strig „Exista!”.

 

Specialistul in spam Robert Morosanu se alatura unui lung sir de vizigoti ai marketingului facut pe genunchi la Autoworld. Bine, la Autoworld, toti sunt specialisti in TOT, incepand cu seful lor Janos Mezei, care are atatea aere in cap, atatea fite, ca i se pare ca el a inventat antreprenoriatul in lume. Chiar si mecansimele lui. Chiar si gaurile din sigla Audi.

 

Roberte draga, ne adresam tie. Ce faci tu e spam si cerseala. Daca esti specialist marketing, rupe din bugetul de marketing al lui Mezei (hahaha, prietenii stiu de ce), niste banisori si organizeaza un eveniment cu presa si plateste pentru advertoriale. Asa se face. Nu cum faci tu, crezand in numele sefului tau ca presa e ceva curva (prietenii stiu din nou de ce) cu care tu iti poti face mendrele intr-un hotel din Germania.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *