Gerovital este brandul romanesc al anului 2015

Gerovital, brandul numarul 1 din Romania pentru produsele de ingrijire a fetei si a parului, s-a plasat pe locul 1 in categoria Branduri romanesti, in cadrul galei Valori de Romania, organizata de revista Biz si Unlock Marketing Research.

Valori de Romania este un eveniment unic in Romania, un eveniment care recompenseaza realizarile romanilor din diferite medii si performantele brandurilor locale. Este a doua distinctie de acest tip primita anul acesta de brandul Gerovital, dupa ce in luna ianuarie, brandul a obtinut titlul de SUPERBRAND 2015 in cadrul evaluarii realizate de Superbrands Romania.

"Suntem un brand 100% romanesc si ne mandrim cu acest lucru in fiecare zi. Premiul primit in cadrul galei Valori de Romania recompenseaza munca pe care intreaga echipa o depune in fiecare zi astfel incat clientii nostri sa se poata bucura de produse la cele mai inalte standarde de calitate”, a declarat Mircea Turdean, Director General, Farmec. 

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, este un brand emblema pentru Romania, al carui portofoliu impresioneaza o lume intreaga prin produse mereu actuale si moderne, concepute in laboratoare performante. Compania are acreditari internationale ale proceselor de fabricatie si comercializeaza produsele din portofoliu in peste 30 tari.

 

Adauga comentariu