Rautacisme

Florariile MAGNOLIA tot atitudine ofilita au si la 20 de ani de la infiintare: se milogesc dupa reclama gratuita prin intermediul piarizdelor de Bucuresti

Exista o categorie de lumpeni comerciali clujeni (da, cersetori) precum Cosmetic Plant sau Remax sau Napolact, care inca mai cred, si suntem in 2017, ca „piar” e ala in care ii dai 1500 de euro pe luna unei agentii de Bucuresti ca sa iti trimita trimestrial spamuri despre firma ta catre ziarele locale si nationale, cersind free media, in speranta ca niste prosti din presa, ca e generalista sau tabloida, vor pune botul si vor publica informatiile cu vadit caracter comercial pe care vrei sa i le bagi pe gat.

In aceasta categorie de cersetori ce folosesc serviciile Simonei Rosu de la Total PR, se inscrie si Magnolia, lantul de florarii ce anul trecut s-a apropiat de 5 milioane de euro cifra de afaceri din vanzarea de flori. Gabriel Molnar, patronul Magnolia, traieste tot in precambrianul comercial inca de la infiintare. Ca dovada ca firma lui, desi reputatia Magnolia a ajuns considerabila, tot nume de bodega are: COMGABY MOLN SRL.

Si tot ca in Evul Mediu, domnul Molnar mai crede in povestile cu pesti morti ale Stefaniei Apatichi de la buticul de „piar” Caracteristic, trimitandu-ne un spam frumos ca un broccoli fiert in care ne anunta vestea macrocosmica a anului. Ca Magnolia implineste 20 de ani.

Pai, nea Molnar, de aia nu mai poate presa si opinia publica. Invata mata, fiindca stim ca o sa citesti acest articol si fiindca stim ca presa are rol educativ, invata mata sa platesti publicitate presei daca vrei sa iti publice „realizarili”. Vremea mocangelii cand trimiteai la Rasunetul sau Mesagerul de Bistrita un buchet la doamna secretara a trecut. 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *