In vizor

Federatia SHARE negociaza un parteneriat cu McCann Erickson, cea mai premiata agentie de publicitate din tara

Dupa numeroase probleme de imagine si lacune in comunicare, Federatia SHARE incearca sa dreaga busuiocul in al 13-lea ceas, prin semnarea unui parteneriat cu McCann Erickson. Agentia de publicitate din Bucurestu se afla in discutii inca de anul trecut cu federatia care managerizeaza Programul Cluj-Napoca 2015 – Capitala Europeana a Tineretului.

McCann Erickson este cea mai mare agentie de publicitate full service din Romania si face parte din McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de publicitate din lume, cu birouri in 205 de orase din 132 de tari. Informatia potrivit careia Federatia SHARE negociaza cu agentia de publicitate un parteneriat strategic apare in Raportul Anual 2014, care este o varianta de draft transmisa, saptamana trecuta, consilierilor locali, de catre Federatia SHARE.

Diana Apan, purtator de cuvat al Federatia SHARE a declarat:

“Cu McCann Erikson am discutat despre intregul program al Capitalei Europene a Tineretului si, ulterior, pentru diverse programe, de la Festivalul Untold la Cluj Never Sleep. Au fost multe intalniri si discutii”, a spus aceasta.

“Nu au fost finalizate discutiile concrete. Cei de la McCann Erickson Romania s-au oferit sa se implice in proiect. Deocamdata nu avem, insa, un contract semnat cu ei, sunt doar parteneriate in lucru”, a adaugat Apan.

Compania internationala este prezenta in Romania prin grupul McCann Erickson Romania din care mai fac parte agentiile McCann Erickson – agentie de creatie, Universal McCann – agentie de media, McCann PR, afiliata Weber Shandwick – agentie de PR, Momentum – agentie de BTL, BrandTailors – agentie de branding, MRM Partners – agentie de digital marketing. McCann Erickson Romania este cel mai mare grup de publicitate de pe piata romaneasca si s-a numarat, si anul acesta, printre cele mai premiate agentii romanesti la festivalul international de publicitate Golden Drum, fiind desemnata reteaua de publicitate a anului. Spre exemplu, McCann Erickson Romania a caștigat pentru campania Vodafone – „Ghita The Social Shepherd” doua premii Golden Drum la categoriile Digital (Single Channel) și Digital Campaigns including Mobile Campaigns (Multi Channel), respectiv un Silver Drum la categoria PR (Multi Channel).

Printre alti parteneri strategic cu care Federatia SHARE anunta ca a inceput negocierile se numara IBM, Microsoft sau Nestle.

“Cu Microsoft lucram deja din 2013. Cu Nestle avem de anul trecut un parteneriat care vizeaza  principal proiectele de dezvoltare a tinerilor. S-au implicat deja in programul <>, in organizarea unor diverse cursuri de formare. Nestle si Microsoft sunt parteneri importanti, cu care am inceput parteneriate, iar acestea vor continua”, a aratat Diana Apan.

“Unul dintre primele proiecte ale anului 2015 este Bebelusii Youth@Cluj-Napoca 2015. In noaptea noului an, se vor naste primii copii ai anului 2015. Pe mamele si copiii cu pricina ne dorim sa îi introducem în spiritul Capitalei Europene a Tineretului Cluj-Napoca 2015. Am pregatit un premiu special pentru acestia in parteneriat cu compania partenera a capitalei – Nestle”, arata Federatia SHARE in draftul raportului de activitate pentru 2014.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *