PubliNews

Farmec extinde gama Gerovital Stop Acnee cu un nou produs

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, dezvoltă gama Gerovital Stop Acnee, marcând un nou pas important în evoluţia brandului Gerovital pentru segmentul de tineri.  Gama este extinsă cu Fiole antiacnee, produs dezvoltat pentru asigurarea unui tratament intensiv în puseurile acneice sau pentru cazurile de acnee recurentă.

Gama Gerovital Stop Acnee conține 7 produse, a căror eficiență a fost dovedită prin teste dermatologice specializate, acțiunea lor fiind sinergică și complementară.

Fiolele antiacnee conțin un ser bogat în principii active cu eficiență recunoscută în problematica tenului acneic, precum Synactin® AC, acid salicilic, niacinamidă, glicirinizat de potasiu și lactat de sodiu.

“Suntem mândri să fim prima companie românească locală care a dezvoltat și comercializat pe piață produse prezentate sub formă de fiole. Ne-am propus să le asigurăm românilor produse performante și eficiente, de o calitate superioară. Astfel, am avut grijă să modernizăm și să dezvoltăm constant portofoliul de produse pe baza ultimelor tendințe internaționale din domeniu, dar adaptate nevoilor specifice consumatorilor noștri. Extinderea gamei Gerovital Stop Acnee, o gamă deja cunoscută și apreciată de către consumatori, modernizată în iunie 2017, revalidează intenția noastră de a dezvolta continuu brandurile din portofoliu. Fiolele antiacnee se mulează nevoilor identificate în piață și se ridică la cele mai înalte exigențe din punct de vedere al compoziției, eficacitatea acestora fiind demonstrată prin evaluarea numărului de elemente retenționale și elemente inflamatorii realizată de un institut  specializat, în cadrul unui test clinic in vivo. Studiul a demonstrat o reducere cu până la 100% a totalului elementelor acneice după un tratament de 30 de zile”, a declarat Aura Carabiber, Manager Produs Farmec.

Fiolele Antiacnee se prezintă sub forma unui kit cu 10 fiole, necesar unui tratament complet de 10 zile. Pe parcursul tratamentului, se folosește o fiolă pe zi, care se aplică seara, după demachiere. În cazurile mai severe se recomandă continuarea tratamentului cu încă 10 fiole, pentru al doilea kit utilizând o fiolă la 2 zile.

Gama Gerovital Stop Acnee asigură un program complet de tratament în trei pași, plecând de la nevoile tenului acneic. Prima etapă prevede curăţarea și purificarea tenului şi se realizează aplicând Gelul Spumant Purifiant, Masca Film Purificatoare şi Benzile de curăţare pentru puncte negre. Crema-Gel Sebum Control şi Crema Ultra-Activă sunt utilizate în etapa următoare, pentru calmarea și matifierea tenului, iar Crema CC Matifiantă maschează imperfecţiunile tenului acneic.

Pe categoria produselor comercializate sub formă de fiole, producătorul clujean este prezent cu 8 game: Fiolele cu Acid Hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution, lansate în 2012, urmate de Fiolele cu Colagen Aslavital Mineralactiv în 2013. Fiolele regenerare celulară și Fiolelele hidratante detox completează gama Aslavital Mineralactiv. Pe segmentul antirid, Fiolele cu Retinol previn și ameliorează efectele de îmbătrânire a tenului.

În 2017 au fost lansate sub linia Gerovital H3 Derma + Premium Care Programul intensiv de îngrijire Premium Care și Booster-ul exfoliant cu AHA sub formă de fiole, urmate de Fiolele cu Acid Hialuronic 2% din gama Gerovital H3 Hyaluron C. În concentrație mai mare, Gerovital H3 Evolution oferă Fiolele cu Acid Hialuronic de 5%. Portofoliul de produse din această categorie a fost completat anul trecut de gama Gerovital Tratament Expert, care a lansat Fiolele intensiv antimătreață, Keratină lichidă și Kitul regenerare păr. Tratamentul anticădere sub formă de fiole este, de asemenea, în lista produselor preferate de români.

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În ianuarie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 18 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (5 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *