In vizor

Dan Tarcea face din nou promisiuni pe care nu le poate respecta? Ce minciună ascunde modernizarea podului Porțelanului

Modernizarea podului Porțelanului este un demers dificil, dar se pare că Primăria nu vede acest lucru și se lansează în promisiuni care nu au un suport real. De ce nu au suport real? Din simplul motiv că acest pod dă într-o stradă foarte îngustă. Atunci ne întrebăm cum va face administrația locală lărgirea mult promisă a podului?

Viceprimarul Dan Tarcea a anunțaț că rețeaua de gaz și cea de electricitate ar mai fi singurele piedici în realizarea rapidă a planului său. Rețelele despre care domnul Tarcea ne vorbește aparțin de companii diferite, care s-ar putea să nu fie atât de „voinice” pe cum crede dânsul.

“La Podul Porţelanului avem deja o licitaţie care este adjudecată. Mai avem încă de mutat două rânduri de utilităţi. Discutăm de gaz şi de electrica. În această săptămână, gazul va începe lucrările pentru mutarea conductei, urmând ca Electrica, după ce termină gazul, să facă această mutare. Deja Electrica s-a aprovizionat cu materialele necesare şi după ce vom muta aceste utilităţi, vom putea începe şi lucrările efectiv la reconstrucţia podului. Podul va avea două benzi de circulaţie, va avea piste pentru biciclete, va avea spaţiu pietonal, va fi suprailuminat, deci practic va asigura o fluenţă mult mai bună a traficului din întreaga zonă. Lucrările vor începe în primăvară, va fi organizarea de şantier, depindem foarte mult de cum reuşi să finalizeze lucrările cei de la gaz şi cei de la Electrica. După ce vor fi finalizate aceste lucrări, vom putea avansa nişte termene. Acolo este o conductă de gaz mare şi discutăm şi despre nişte transformatoare şi linii de 100 kilovolţi pe care le are Electrica în zonă”, a declarat, marţi, viceprimarul Dan Tarcea, la o emisiune la radio.

Podul de pe strada Porţelanului este atât de îngust încât poate fi traversat de o singură maşină odată. În imaginea în care podul este prezentat, este afișată o realitate falsă a viitorului pod deoarece lărgirea podului va duce într-o stradă îngustă pe care accesul va fi foarte complicat. Conducerea locală a uitat acest aspect și acum când se gândește la reconstruirea podului, dar și când a dat autorizațiile de construire fără studiu de fezabilitate.

Podul cu care se laudă Tarcea costă 1, 1 milioane euro și va avea 62 de metri, cu trei deschideri, de 8,76 metri +35,94 metri + 8,76 metri. Zidurile întoarse ale culeelor vor avea 4,22 metri; acesta va asigura circulația pe două benzi cu lățimea de 7,8 metri carosabil. Trotuarele vor fi de 1,2 metri lățime pe ambele laturi ale podului. Se va amenaja şi o pistă pentru biciclete. Lățimea totală va fi de 10,8 metri.

 

 

 

.

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *