In vizor

Consiliul Judetean, pus cu botul pe labe de constructorul gropii ecologice din Feleacu

Dupa ce s-a comportat ca un vechil pe propria mosie cu constructorul gropii ecologice din Feleacu, acum Consiliul Judetean este pus cu botul pe labe de Atzwanger S. p. A. and Ladurner SRL. La intalnirea dintre antreprenorul general al proiectului si reprezentantii CJ Cluj, institutia a acceptat conditiile impuse de constructor si a semnat un protocol prin care s-au stabilit conditiile in care pot fi reluate lucrarile la Centrul de Management Integrat al Deseurilor.

Lucrarile la viitoarea groapa ecologica a Clujului au fost stopate in 16 iunie, deoarece Consiliul Judetean a oprit efectuarea platilor catre constructor. A urmat o perioada de tatonari, in care reprezentantii institutiei publice si-au batut, efectiv, joc de reprezentantii Atzwanger S.p.a  and Ladurner SRL. Jignirile si nemultumirile antreprenorului general au fost rezumate intr-un memoriu trimis Consiliului Judetean Cluj, despre care Ziar de Cluj a scris aici.

CJ a ajuns pana acolo incat a amenintat societatea cu sesizarea Comisiei Europene si a Ambasadei Italiei asupra “modului in care Asocierea Sc Atzwanger SPA – SC Ladurner Impianti SRL – SC Confort SA –Vel Service SA intelege sa implementeze un proiect finantat din fonduri europene, proiect de importanta majora pentru judetul Cluj si Regiunea Nord-Vest a Romaniei”.

In cele din urma, reprezentantii CJ Cluj, condusi de vicepresedintele Ioan Oleleu, s-au intalnit, marti, cu reprezentantii Sc Atzwanger SPA, pentru a incheia un protocol de colaborare, in care s-au trasat conditiile de reincepere a lucrarilor la groapa de gunoi din Feleacu.

In acest protocol, CJ Cluj se obliga sa plateasca antreprenorului ultima factura de lucrari.

“Expertul angajat de Beneficiar (CJ Cluj, n.r.) va prezenta expertiza tehnica privind proiectul tehnic si lucrarile de santier cu masuri de remediere pana la data de 29 august 2014”, se mai arata in protocol.

De asemenea, plata restului de 20% din valoarea echipamentelor nedecontate se va face dupa efectuarea probelor “la rece” de catre antreprenor.

Si antreprenorul si-a luat unele obligatii: pana in 28 iulie va elabora si va depune Graficul de executie si Cash-Flow-ul actualizate si va relua lucrarile din santier, cu prioritate la sistemul de drenare a apelor subterane.

La intalnire au participat vicele CJ Cluj, Ioan Oleleu, dar si Mariana Ratiu, manager de proiect si responsabilul tehnic, arhitectul Claudiu Salanta, alaturi de reprezentanti ai antreprenorului si ai inginerului Tahal Consulting, care monitorizeaza si supervizeaza lucrarea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *