Din oras

Clientii se plang de comportamentul angajatilor de la Profi

Angajatii Profi City Nr. 9 din cartierul Gheorgheni se poarta neprofesionist cu clientii, sustine bloggerul Bogdan Anghelina. Acesta relateaza mai multe episoade in care a avut de-a face cu intamplari neplacute cu angajatii magazinului.

“Astept 10 minute langa casa – timp in care vanzatoarea incepe sa discute la telefon – iar, intr-un sfarsit, cand termina cu treaba iese de la casa si merge si ea “in spate”. La intoarcere o intreb daca mai sunt cartofi, iar aceasta se uita senin la mine – uitase – si imi spune ca merge sa verifice. Revine si ma informeaza ca domnuca, plecata de mai bine de zece minute, i-a adus in fata sectiunii de legume – fruncte, doar ca trebuie taiati sacii. Ma duc sa iau din nou pungile de M&M in speranta ca domnuca vine si taie sacii ca sa ma pot servi. Mai stau 5 minute langa saci, doamna de la casa ma vede, dar nu reactioneaza de nici o culoare si hotarasc sa plec. Platesc M&M-urile doamnei de la casa si plec fara cartofi dupa 15 minute de asteptat, timp in care o angajata umbla bezmetic “prin spate”, o alta angajata aranja tigarile (se intampla destul de des asta, am sa va povestesc mai jos), un angajat disparuse si el “in spate”, iar doamna de la casa era mai preocupata sa preia apeluri telefonice decat sa ma lamureasca – dute ba baiete si ia-ti cartofi de pe camp, ca noi n-avem timp de tine!”, relateaza acesta pe blog.

Acesta mai reclama si atitudinea casieritelor care erau mai preocupate sa aranjeze tigarile sau sa vorbeasca intre ele decat sa serveasca oamenii.

“Mama mea a lucrat o lunga perioada din viata in comert si un lucru stiu sigur, chestiunile acestea de ordin interior nu se discuta in fata clientului. Nu ti clientul din treaba pentru a aranja produse, pentru a pune la punct un alt angajat cu privire la nu stiu ce aspect, nu te uiti urat si nu servesti in scarba. Zau ca magazinul, asa cum era el inainte sa fie preluat de PROFI, era mult mai profesionist.Adresat Patronilor de la Profi: Permiteti-le angajatilor, va rog, sa zambeasca si sa trimita clientii la origini in locul clasicului “multumesc”. S-ar potrivi ca o manusa comportamentului imbecililor de la case si, sunt sigur, ca va va ajuta si la brand awareness!”, a mai scris bloggerul.

In replica, sefa de magazin infirma acuzatiile de pe blog.

“Cine a facut reclamatia are o problema. Nici nu incape discutie sa se fi intamplat asa. Nu ne permitem sa vorbim urat cu clientii, iar angajatele nu isi permit sa plece de la casa, sa lase casa libera sa mearga dupa cartofi. Eu lucrez de 17 ani in magazin, si inainte sa se transforme in Profi, si nu am avut niciodata probleme. Nici acum nu avem reclamatii, iar cele semnalate de domnul in cauza le-am discutat cu colegii si am transmis explicatii mai departe la conducere. Nu am primit sanctiuni pentru ca nici nu se pune problema de asemenea comportament”, a explicat Ana Mocan, sefa de magazin, pentru Ziar de Cluj.

Foto: magazinulprogresiv.ro

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *