Din oras

Ce au pățit doi tineri din Cluj care i-au cerut șoferului de taxi să pornească ceasul

Doi tineri din Cluj-Napoca spun că au fost dați jos din mașină după ce i-au cerut șoferului unui taxi să pornească ceasul. Un alt clujean afirmă că a fost refuzat de un taximetrist la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj-Napoca pe motiv că are prea mult bagaje.

Doi tineri pretind că au fost dați jos din mașină de un șofer al firmei Daniel de Silver, după ce i-ar fi cerut acestuia să pornească ceasul. Nemulțumiți, aceștia i-au scris primarului Emil Boc prin intermediul platformei de sesizări și reclamații domnuleprimar.ro. Tinerii au făcut publică întâmplarea abia la două săptămâni după incident.

“În data de 01 spre 02 aprilie 2017, în jurul orei 01:30 am urcat împreună cu un prieten într-un taxi aparținând firmei de taxi Daniel de Silver SRL CUI 12241410 / J12/1088/1999, adresa sediu Viile Dâmbul Rotund 14A, judetul Cluj (indicativul masinii era 218, marca Renault Fluence, de culoare neagra). Am urcat pe Calea Mănăștur (Cluj Napoca) și i-am spus șoferului să ne ducă până pe strada Piezișă (lângă Fabrica de Bere). Prima data ne-a cerut 10 lei fără să pornească ceasul, iar când i-am cerut să pornească ceasul a vorbit foarte urât și ne-a zis ca nu ne duce și să ne coborâm din mașină. Cursa costa 4.70 ron (atât ne-a costat cu altă mașină). Am filmat incidentul și am atașat înregistrarea, acestui email. Vă rog ajutați-ne să îndreptăm și să estompăm astfel de abordări, escrocherii și comportamente inadecvate și vă rog să mă anunțați cu privire la măsurile luate. Am sesizat telefonic incidentul, la firma de taximetrie și mi-au spus că vor lua măsuri însă n-am nici o certitudine mai ales că au trecut atâtea zile și n-am primit nici un feedback și aș vrea să știu sigur că va fi sancționat (angajatul sau chiar societatea) pentru felul în care s-a comportat și pentru felul în care profită cu nesimțire de naivitatea altor oameni. Vă mulțumesc”, a scris Radu Sas.

Un alt clujean spune că există în oraș un serviciu de taximetrie care nu ne face deloc cinste și care își transportă clienții în mașini neîncăpătoare pentru toate bagajele și calabalâcurile călătorului. Ionică Buzgar, reclamantul, s-a adresat primarului fără a divulga numele companiei de taxi cu care s-a deplasat. Bărbatul a relatat cu lux de amănunte pățania sa și a enumerat pe puncte doleanțele pe care le are.

“Acum o să vă povestesc și ce mi s-a întâmplat. Sâmbata spre Duminică, am aterizat pe aeroport in jurul orei 24,30. Am fost refuzat de un taximetru din coadă pe motiv că am prea multe bagaje. Era un Logan, până la urmă tot cu un Logan am mers iar bagajele au intrat toate în portbagaj. Nu erau mașini și am făcut comanda telefonic. Taximetristul nu a pornit ceasul la plecare, i-am atras eu atenția după câteva minute. Cursa s-a terminat cu bine….V-am scris aceste rânduri pentru a încerca să schimbăm acest serviciu. Să facem ca cei care ajung în Cluj și îl folosesc să ne invidieze și pentru acest lucru. Eu știu că se poate, cu puțin efort, pentru că avem în Primărie oameni cu viziune și bune intenții și un primar care a făcut ca orașul nostru să fie numărul 1 la multe capitole. Mulțumesc! Cu respect, Ionică Buzgar”, a povestit clujeanul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *