În cartierul Între Lacuri clujenii s-au jucat popice cu separatoarele de plastic din dreptul pistelor de biciclete. Aici sunt irosiți banii dumneavoastră!

În această vară, în cartierul Între Lacuri, pe străzile Mureșului și Oltului, Primăria a amenajat piste de biciclete, desenând pe marginea carosabilului linii și bicicliști stilizați și delimitând „banda” destinată bicicliștilor cu separatoare de plastic, pe întreaga lungime a celor două străzi. 

Ce nu știa însă Primăria, și a aflat imediat după, era că locuitorii de pe aceste două străzi nu sunt pasionați de ciclism, ci de un alt „sport”: popice cu mașina. Foarte experimentați în această activitate, șoferii au dărâmat rapid aproape toate separatoarele, iar pentru a marca locul victoriei, și-au lăsat mașina la locul faptei.

Pe cele două străzi cu nume de râuri, Primăria Cluj-Napoca a aruncat banii pe apa Sâmbetei, îngustând drumul cu separatori inestetici din plastic galben-strident, peste care, din cauza lipsei acute și cronice de locuri de parcare, șoferii și-au făcut parcări.

În loc să construiască un parking în această zonă aglomerată de locuințe, lucrul de care riveranii aveau nevoie, Primăria a realizat o investiție inutilă, dovadă că a și fost imediat vandalizată, aproape în întregime! 

Aici sunt banii dumneavoastră!

În imaginile de mai jos puteți vedea modul aberant în care Primăria a irosit banul public. Chiar dacă este vorba despre fonduri europene, aici sunt tot banii dumneavoastră!

În această curbă, niciun separator nu a fost ratat de roțile mașinilor:


Și nici în aceasta:

Parcare a la Cluj:

Pe aceste străzi, aproape toate mașinile parchează în acest mod:

Ghicitoare: unde e pista de biciclete semnalată de indicator?

Dar aici?

De la mic, la mare, pe pistă toată lumea găsește loc de parcare!






Dacă separatoarele au fost rupte cu ajutorul șoferilor, marcajele de calitate de pe asfalt s-au șters deja singure:


Nu-i așa că „e fain la Cluj?”

Comentarii

ion

19.12.2016 14:01

Ce prostie si asta cu pistele de biciclete! Bine fac soferii ca pun separatoarele jos! Pacat ca isi distrug bara-fata! La ce atatea piste de biciclete intr-un oras cu 50-100 de zabauci cand nevoile Clujului sunt parcarile?! Ca doar nu suntem Amsterdam in care pana si primarul vine la servici cu bicicleta?! La solutii idioate simtul practic isi gaseste rezolvarea! 

Gogu

20.12.2016 08:56

Acelasi lucru s-a intamplat cam peste tot unde s-au delimitat piste pentru biciclete! Stalpisorii sunt la pamant si pe Fabricii de zahar si pe la nodul N din Manastur, in zona Parcului Feroviarilor, etc. La cat de civilizati sunt o seama de concetateni, stalpisorii trebuiau sa fie confectionati din teava de otel cu peretii de 5mm prinsi in fundatie de beton, minim 1 m in pamant, nu de alta dar am vazut in zona strazii Andrei Saguna si a pietei Muzeului, stalpi din aia solizi din fonta de stil vechi, prinsi in pavaj cu beton pe o adancime de vreo 40 de cm, si care erau totusi smulsi cu fundatie cu tot, ca sa poata intra cu masinile spre zona pietonala!

Dna Teia

24.12.2016 18:06

Cred ca este abuziv si discriminator sa decizi ca o parte a strazii sa aiba dreptul sa isi parcheze masina in fata casei iar cealalta nu, pentru ca e pista de biciclete. Cu ce au gresit oamenii aia ? Ei de ce nu sunt egali cu vecinii lor de peste drum?
Rusine !
Desfintati locuri de parcari pentru a trece 2-3 biciclete pe luna ?

MARIA

02.01.2017 20:49

         Din pacate sunt banii tuturor pierduti, insa nu cred ca cei care conduc si iau decizii sunt foarte interesati de viata comunitatii! 1. Inainte de a face piste de biciclete trebuia vazut daca in aceasta zona Intre Lacuri ele isi au rostul. Va spun eu ca nu deoarece nu cred ca trec 3 biciclisti intr-o zi pe aceste 2 stazi respectiv Oltului si Muresului.2. Trebuia sa se gandeasca ca la capatul celor 2 strazii exista scoala unde parintii sunt nevoiti din cauza ca trotuarele sunt ocupate de masini sa isi insoteasca zilnic copii personal de la  si pana la scoala pentru a nu fi accidentati. Ba mai mult din cauza sensurilor unice sunt obligatii sa faca ocoluri pe bani si combustibilul lor.3. Inainte de a face sensuri unice pe cele doua strazi in zona de case PRIMARIA nu trebuia sa aprobe constructia de blocuri. Din cauza blocurilor construite intre case de minim 3 etaje si a aglomerarii zonei nu exista locuri de parcare. In special pe Srada Muresului unde pe o suprafata de aprox. 300 m sunt construite 5 blocuri majoritatea inchiriate de proprietarii la zeci de studenti care parcheaza unde doresc si nu tin cont de nimic,ConcluzieMinunatul gospodar oare face fara sa gandeasca anumite lucruri?Cine ce interes a avut cu stalpisorii, ce fonduri s-au derulat?Cine se imbogateste de pe urma constructiei de blocuri intre case?CE INTERESE SUNT LA MIJLOC?  

Mihai

12.01.2017 10:04

nu osi au rostul astfel de piste. PunctSi inca ceva... degeaba au facut pista de biciclete pe Oltului si Muresului daca la capatul acestor strazi, respectiv strada Intre Lacuri, pista nu are continuitate. E o investitie fara cap sincer. De ce sa faci o pista de biciclete doar pe o strada? Daca nu are legatura cu alta pista care sa duca spre centru de exemplu. Apoi, cum s-a mai spus, riveranii unde sa parcheze? Daca se parcheaza pe locul vecinului de vizavi e problema. Locuiesc pe Oltului si am parcat masina sub teii de vizavi si dimineata m-am trezit cu ea sparta si cu paguba de ~2000 ron. Cand a venit politia a zis ca de ce am parcat sub protectia copaccilor pentru ca hotii s-au simtit protejati si clar ca au spart masina. Sa fim seriosi...  

Adauga comentariu