Bataie de joc la lucrarile de modernizare. Emil Boc a dormit in papucii Primariei

S-au cheltuit milioane de lei pentru modernizarea unor artere importante din Cluj-Napoca. Un tur in oras, pe strazile reabilitate anul trecut, arata, fara sa mai poata fi dres busuiocul, "calitatea" acestor lucrari.

Strada Motilor

Asfalt crapat in jurul unui capac de canal, nici dupa 6 luni de la asfaltare.

Daca un capac de canal era in drum, se ocolea (trebuie calculat din proiect amplasarea acestora, mai ales ca acestea fac parte din proiectul DuctCity si au fost amplasate chiar inainte de modernizarea strazilor):

Strada Baritiu

Asfaltul de pe pista de biciclete incepe deja sa cedeze, suprafata acestuia se descompune in pietris.

Amplasarea necorespunzatoare a drenelor:

Statia de tramvai intr-o balta de apa:

Stalpul semaforului lasat pe loc, pe pista de biciclete, intr-o curba la dreapta (Baritiu colt cu Opera Maghiara)

Gudron, ramasite de asfalt aruncate pe sosea si pista de bicicleta cu urcare prea brusca si inalta (strada Emil Isac, colt cu Baritiu):

Strada Horea

E extrem de revoltator faptul ca statiile de autobuz de pe aceasta strada au fost efectiv proiectate pe pistele de biciclete si printre masini parcate. Acest lucru este confirmat de Primarie cu explicatia: "Asa era proiectul". Oare cineva cu bagaje, cu carucior sau un om cu dizabilitati cum urca in aceste autobuze daca si masinile parcheaza acolo si nici macar nu ai loc sa treci printre ele? Exista solutii, cum ar fi folosirea statiilor de tramvai si pentru autobuze - troleibuze (cu mici ajustari la linia de alimentare).

O problema majora a Primariei este faptul ca aceste proiecte se tin in secret. Inainte de modernizare, nimeni nu stia despre aceste proiecte. Daca ar fi fost facute publice, diferite organizatii ar fi putut veni cu sfaturi/modificari.

Pe strada Horea au fost amplasate niste stalpisori, dar insuficienti, si in unele locuri chiar cu prea mare distanta dintre ele, neavand efect si lasand masinile parcate pe trotuar.
O situatie speciala este cea langa statia de Ambulante de pe strada Campeni (aproape de strada Horea). Ambulantele sunt parcate pe trotuare, treceri de pietoni, piste de biciclete, si nici dupa mai multe sesizari la Primaria Cluj-Napoca acest lucru nu s-a rezolvat. Daca acestea nu au suficiente locuri de parcare in curtea interioara a institutiei, ar trebui suplimentate cu alte locuri alocate pe strada Campeni/Horea, dar in niciun caz nu e corect parcarea acestor masini pe trotuare/treceri/piste.

Dupa ce s-au schimbat vechii stalpi, pe coltul strazii Horea - Baritiu, locul stalpului taiat a fost uitat acolo si neacoperit, ba chiar se vad si vechile tevi cu cabluri:

Imbinarea trotuarului s-a rezolvat cu aruncarea pietrisului:

Pe alocuri, pista de biciclete este deja crapata din cauza masinilor care trec peste acesta (Horea nr. 7, colt cu Ludwig Roth)

Strada Memorandumului

Au fost amplasate cativa stalpisori, insa acestea se pot ocoli usor. Iata o masina care ocupa complet trotuarul:

In zona aceasta e foarte frecvent, fiindca magazinele fac aprovizionarea in timpul zilei, desi aprovizionarea in centrul municipiului trebuie efectuata intre orele 21.00 – 7.00, iar parcarea autovehiculului se face numai in locuri care permit desfacerea marfii, astfel incat sa nu se blocheze circulatia rutiera si sa nu incurce circulatia pietonilor.

Comentarii

Iancu Lucian

24.02.2016 14:51

umil boc sau sinonimum submediocritatii

opinantul din stradă

25.02.2016 19:01

" in niciun caz nu e corect parcarea"...  Vai de capul vostru "jurnalişti" ?! Învăţaţi gramatica elementară ca să treceţi clasa a III-a zevzecilor!

traian

27.02.2016 08:04

      Va propun sa-i sponsorizati domnului Emil Boc o vizita de documentare la Brasov,pentru a vedea modul exceptional in care arata strazile din acest oras.Poate il va apucasi pe Domnia Sa plansul cand va vedea la cati ani-lumina se afla Clujul,care nu are no-rocul sa fie condus de niste gospodari adevarati.

Adauga comentariu